hahaha, check this out: http://systrarnastenlund.blogspot.se/2010/06/skepp-ohoj.html#comment-form
känner mig nästan som en kändis när jag läser det (tack för de fina komplimangerna sofias kusin). dock var det typ tusen år sedan. eller två år sedan snarare, när jag gick ut nian. jag var ju lustig på den tiden. vad har hänt med mig? kläderna jag har på mig nuförtiden är inte alls lika häpnadsväckande. vad tråkig jag har blivit. måste rycka upp mig. 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

