idag har jag vart ledig. sicken lyx. jag gymmade extra länge i morse, träffade bruttor, strosade i butiker jag inte visste fanns och skådade julias arbete på café berlin. vädret var så fint idag också så jag bestämde mig att gå ända hem, från vasagatan (nästan vid avenyn) till kaptensgatan. oj oj oj! är själv förvånad över min insats.  på vägen tog jag några stopp för att njuta av den magnifika utsikten på bergen, alla fågelkvitter, roliga skyltfönster och en väldigt vacker kyrka. jag gick in i den. jag var alldeles ensam där inne och fylldes av en sorts harmoni. gillar känslan jag får inne i gamla kyrkor och katedraler. och fönstrena på sådana ställen är så vackra.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

