fet eyeliner, stora örhängen, rök och dans till empire state of mind och kapten röd. idag sätter jag upp massor av bilder på människor i arabesquer och grand jetéer på min vägg. jag tror man mår bra av att ha inspiration på sina vägger istället för tråkig tapet. pelle får  tycka att jag är knäpp. vart i huvudstaden några dagar och virrat runt. dansat och försökt ta mig in på en skola jag inte tog mig in på. 

alingsås nästa.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

