i skolan snackas det självkontroll. på facebook snackas det hultsfred (the xx, m83, the kooks, justice, anna ternheim, noah and the whale). den som är taggad att dansa till justice en sommarnatt räcker upp sin hand, eller skriver jag i kommentarsrutan. ikväll har jag pumpat, alltså varit på bodypump. mina biceps och triceps var så skakis att jag knappt kunde bära matkorgen på ica. det är inte kul att se sina klena (och bleka) armar lyfta hantlar när kvinnorna runt om en är muskelknuttar (och bruna). annars då? har börjat tokfölja lost igen och i helgen ska jag och madde ha marathon till nybakad scones. och gå ut och dansa lite kanske. livet är jobbigt för jag förstår mig inte på andragradsekvationer men livet leker också för att det är kul att dansa sig fram.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. Emma skriver:

    Jag, jag, jag! Åh vad jag vill till Hultan. Frågan är ju som alltid om jag kan i tid/pengar😦

  2. Gorthel Rauss skriver:

    Oj, oj, oj vad duktig dansaren var! Trodde först att han var naken haha, synd att han inte var det!
    Fast det skulle ju ha blivit lite pinsamt iofs!

    Mitt namn är Gorthel Henni Rauss och jag bor här i Sverige och har gjort det i 8 år.
    Jag har lätt för att frysa och får oftast vintereksem. Sen älskar jag vackra landskap, dansa tills mina ben sviker mig, choklad i mängder, skriva poesi, läsa spänningsromaner och stiliga män. Jag blir oftast förtjust i äldre och mognare killar, men egentligen så gillar jag alla möjliga killar.
    Hoppas det beskrev en liten bit för dig🙂

Kommentera

