igår promenerade jag, lina och klara (det finns andra klaror i min ålder!!!) upp för massor av trappor för att dricka varmt äppelvin och  se en magnifik utsikt över göteborg (lovar att den var mer magnifik än vad det ser ut som på bilden jag tog, med auto-inställningar). resten av kvällen dansade vi på calor. att befinna sig på calor är som att vara på jamaica eller cuba. inte för att jag varken varit på jamaica eller cuba, men jag skulle kunna tänka mig att det är så det är där.  gabriella, jag tror verkligen att du skulle passa in med dina dance moves där. idag är det p3 guldgala och jag ska äta pizza och chips (nyttigt).

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. lolololo skriver:

    ååh,claris, det låter himla fint allt!

Kommentera

