snygga bruttorna fanning.

lördag halv sju. känner att choklad och kaffe passar väldigt bra nu  när jag har massor av träningsvärk. första veckan efter ett lov är inte att leka med. igår umgicks jag med julia, tilda och de andra fina flickorna.

snart sätter göteborgs filmfestival igång, vilket jag tycker känns meganice! har aldrig varit på filmfestival förut och det enda jag tänker på när jag hör det ordet är alla glamourkändisar i cannes och mr beans semester. fast… jag tror inte att göteborgs filmfestival kommer vara riktigt så. det jag tänkte komma till är att jag idag köpte biljetter till tre av alla dessa filmer som kommer visas, varav ena är till denna rulle med harry potter.

och så har jag just fått veta att pete doherty ska till umeå open. häpnadsväckande! känner nästan att jag måste flyga upp till norrland för det. oj så fett det vore.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

