idag är det tisdag, men det känns som måndag. första skoldagen 2012. usch vad jobbigt det var att stiga upp i morse, jag tänkte ”alla sjuttonåringar i hela sverige borde känna som jag just nu, en känsla av olust och inte vilja göra någonting annat än att ligga kvar i sängen”. fast som tur var blev jag på bra humör allt eftersom dagen gick och när jag väl slutade skolan var jag på toppenhumör.

jag vill flytta till asien en vacker dag. kanske i några månader, kanske i flera år, vem vet. kanske till japan, kanske till singapore, vem vet. jag vill i alla fall få ett sånt barn i framtiden, och då måste jag ju hitta mig en asiatisk man.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. Gorthel Rauss skriver:

    Asien och an asian man… sounds goos to me😉

Kommentera

