1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till Göteborg, åkte på festival (bortsett från pdol och stadsfesten), åkte på kryssning i Medelhavet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte komma på att jag hade något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Rätt så nära.
5. Vilka länder besökte du? Thailand, Spanien, Frankrike och Italien.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Peace and love, både bokstavligen och festivalen.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 30 juli.
8. Vad var din största framgång 2011? Flytta hemifrån, mer än 100 mil bort.
9. Största misstaget? Vet inte alls faktiskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Vrickade foten i höstas och fick ett stort sår på fotknölen på nyårsaftonen (fast det var i och för sig efter tolvslaget så det räknas väl inte). Jag har inte varit så värst sjuk, förutom småförkylningar.
11. Bästa köpet? Oj, svår fråga. Har lagt av med att handla saker (i massor så att säga), har blivit sparsam av mig. Skulle svara festivalbiljetterna i sådana fall.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Upplevelser.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag fick börja i den klass jag nu går i.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Alla låtar med Nordpolen, Lykke lis Wounded Rhymes, Undertow – Warpaint, Big jet plane – Angus & Julia Stone, End of the story – French Cowboy, Niki & the dove, No time for us – Broder Daniel, Midnight city – M83.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet faktiskt inte. Ungefär lika skulle jag säga.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mediterat och levt mer i nuet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat och överanalyserat.
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och släktingar. Den var mys i år.

19. Blev du kär i år? Nä, bara förälskad.
20. Favoritprogram på TV? Pan Am. Typ det enda jag lyckades följa.
21. Bästa boken du läste i år? Flickan som uppfann livet, fast den har jag inte läst klart.
22. Största musikaliska upptäckten? Warpaint, är bara en av alla.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kom inte ihåg vad jag önskade mig och heller inte vad jag fick.
25. Något du önskade dig men inte fick? Det kommer jag heller inte ihåg, hehe.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag åt scones på altanen, jag hade kalas i min bonnstadskammare och det var sommarvarmt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det väl säkert, men det är onödigt att tänka så.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Öh, stil i vad undrar jag, klädstil, livsstil? Jag skulle svara typ spontan, klänning och slö.
29. Vad fick dig att må bra? Mamma, mat, dans, sömn och längtan.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Niels Schneider, oooh!

31. Vem saknade du? Många, men mest mamma tror jag.
32. De bästa nya människorna du träffade? Julia, min klass och festivalfolket.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

