jag befinner mig på småländska landskap med sofia hos sofias släktingar. här äter vi mer än vad magsäckarna klarar av och tittar på fler filmer än vad våra hjärnor kan ta in (för att överdriva en smula). men faktiskt, vi har sett många filmer, och flera riktigt bra! så bra att jag vill rekommendera dem till dig. (numreringen är efter ordningen vi tittade på dem och inte efter en rankning i bästhet.)

1. the way back, äventyrlig, fina landskap och med en skarsgård
2. hysteria, hysteriskt rolig och med kloka politiska åsikter om jämnställdhet och rättvisa
3. the art of getting by, rakt in i hjärtat
4. it’s kind of a funny story, rakt in i hjärtat den med

typ så. titta! lovar att inte göra dig besviken, om du har känsla för film vill säga. jag har satt igång min kreativitet och börjat på ett manus, öh jo tjena som att jag skulle klara av det. vi får väl se hur det artar sig, jag hör av mig om jag vill att du agerar skådespelare. fast om jag känner mig rätt kommer jag inom kanske 48 timmar ha skrotat idén. det är så det oftast går när jag påbörjat något storartat och kanske lite ouppnåeligt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

