för några dar sen var jag i piteå. där träffade jag sara, felicia och carro. vi åt på nodo, drack vin och målade läpparna mörkröda. jag och sara försökte lifta till luleå, det gick dåligt så istället smet vi in på musikhögskolan klockan tolv på natten. igår var det skellektronika. då drack jag också vin. idag mår jag illa och har ett stort blåmärke på låret.  och idag åker jag och sofia tufftufftåget till gbg!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

